top of page
Search

Mijn baasje is een teefje


Mijn baasje is een teefje van het vrouwelijke soort

een tikje onberekenbaar en soms ook prettig gestoord.


Mijn baasje is een teefje, al moet je toch goed kijken

want door haar stoere gedrag begint ze op een jongetje te lijken.


Ze heeft veel blauwe plekken en hier een daar een bult

die ze dan met dikke truien en een spuikerbroek verhult.


Mijn baasje is een teefje met een hele harde stem

tijdens mijn snelle sprintjes schiet ik dan spontaan op de rem.


Ze baggert net als ik door plassen en door sloten

ja, mijn baasje is een teefje maar dan wel eentje met kl...ten.


Mijn baasje is een teefje, ze heeft ook haar zachte kant

want met een lieve glimlach is ze uiterst charmant.


Ze aait mij en kriebelt mij achter mijn oren,

en onder mijn bakkes van achter en van voren.


Ze geeft mij kleine kusjes en mijn brokjes zijn op tijd

Ja, mijn baasje is een teefje, maar wel fijne meid.


Mijn baasje is een teefje en ze is van mij alleen

Waar zij haar stappen zet, daar ga ik ook zeker heen.


Droppie


204 views0 comments

Recent Posts

See All

Thuis

Mini me

bottom of page